Απ: DVD burning - NOT

Nick Demou ndemou at gmail.com
Thu Feb 8 18:53:28 EET 2007

Την 8/2/2007, basilis <bts at the.forthnet.gr> έγραψε:

> Να κρεμαστώ τώρα και επιτόπου  ή καλύτερα στην πλατεία Αριστοτέλους
> παρασκευή μεσημέρι?

Κυριακή βρε! Να μπορεί να έρθει και ο εργαζόμενος κοσμάκης

> On είναι το συφοριασμένο, και πριν και μετά το κάψιμο.. Να δω κατά τη
> διάρκεια μπας και το κλείνει?

α μπα

> Θα το πιω και αυτό το πικρό το ποτήρι. Είμαι fan του keyboard και της
> κονσόλας, σε τέτοιο σημείο όμως δεν υπολόγιζα ότι θα έφτανα.. ;-)

FWIW απόκομα από το σχετικό σκονάκι μου:

####################################
# DVD BURNING
####################################
1.  Write an pre-mastered disc image(iso or img) to a dvd:
   $ growisofs -Z /dev/hdd=imageName.iso

2. Write files to a dvd(an ISO 9660 filesystem with Joliet and
Rock-Ridge extensions)
   (this is OK for DVD video disks also)
   $ growisofs -Z /dev/hdd -R -J path/to/directory/

3. Add another session to a DVD-RW:
   $ growisofs -M αντί για -Z

> Θα δοκιμάσω πρώτα να αλλάξω ide καλώδιο και να βγάλω το άλλο dvdr εντελώς..

why not swap them για να δεις τι ακολουθεί το πρόβλημα: την θέση
σύνδεσης ή την συσκευή