Απ: DVD burning - NOT

basilis bts at the.forthnet.gr
Thu Feb 8 15:04:14 EET 2007

Nick Demou wrote:

> <wild guess>Δοκίμασε με απενεργοποιημένο το DMA mode</>

Να κρεμαστώ τώρα και επιτόπου  ή καλύτερα στην πλατεία Αριστοτέλους
παρασκευή μεσημέρι?

> για δες αν έχει DMA on ή off

On είναι το συφοριασμένο, και πριν και μετά το κάψιμο.. Να δω κατά τη
διάρκεια μπας και το κλείνει?

> μπορείς να δοκιμάσεις και απο γραμμή εντολής (π.χ. growisofs) για να
> δεις αν θα σου δώσουν κάποια errors

Θα το πιω και αυτό το πικρό το ποτήρι. Είμαι fan του keyboard και της
κονσόλας, σε τέτοιο σημείο όμως δεν υπολόγιζα ότι θα έφτανα.. ;-)

Θα δοκιμάσω πρώτα να αλλάξω ide καλώδιο και να βγάλω το άλλο dvdr εντελώς..