Λογισμικό και βιοποικιλότητα (Was: Re: ATI driver)

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Thu Feb 8 00:38:07 EET 2007

On 2007-02-08 00:39, Θοδωρής Λύτρας <aspirin at myrealbox.com> wrote:
>Στις Τετάρτη 07 Φεβρουάριος 2007 23:48, ο/η Giorgos Keramidas έγραψε:

> Ok, sure, εκτίμηση ήταν ούτως ή άλλως. Νομίζω όμως οτι ακόμη κι αν δεν
> τείνουν να συγχωνευτούν, μάλλον επικοινωνούν ενώ παλιά δεν
> επικοινωνούσαν καθόλου.  Άρα κάποιοι από τους παράγοντες που ορίζουν
> τη φυσική επιλογή, θα είναι κοινοί για τα δύο οικοσυστήματα. (Γιατί?
> Επειδή κάποιοι χρήστες παίζουν ή μπορούν να παίξουν και με τις δύο
> πλατφόρμες, τόσο στο desktop όσο και στους servers.) Επίσης γονίδια
> (=ιδέες, λειτουργίες, ακόμη και αυτούσια κομμάτια κώδικα)
> μεταβιβάζονται μεταξύ των δύο οικοσυστημάτων.

> [...]

Ακριβώς πουθενά.  Η εξέλιξη δεν «οδηγεί» κάπου.  Είναι η ίδια ο δρόμος :)

Όποιος προσπάθησε να προβλέψει το μέλλον είχε την τύχη του Neaderthal
που είδε έναν Cro-Magnon και νόμισε ότι μπορεί με μια μυτερή πέτρα να
ανοίξει το κρανίο σε «αυτό το ενδιαφέρον είδος ζώου».  Ή σε πιο μοντέρνα
εκδοχή την ίδια τύχη με τον τύπο που το 999 ασφαλίστηκε στο μπουντρούμι
του, κλείνοντας όλα τα ανοίγματα και προσευχόμενος δίπλα από ένα κερί
που αργόσβηνε επειδή δεν είχε αρκετό οξυγόνο, επειδή είχε πει ο
Νοστράδαμος ότι ήρθε το τέλος του κόσμου.  Ή την ίδια τύχη με αυτούς που
πριν λίγο καιρό έλεγαν ότι η SCO θα ξεσκίσει όλο το open source και το
free software του κόσμου.

Η μελλοντολογία είναι επικίνδυνο σπορ.  Δεν ταιριάζει πολύ σε UNIX-άδες.

Οι UNIXάδες είμαστε πιο «ώριμοι» άνθρωποι·  ξέρουμε πως το μέλλον δεν το
προβλέπεις, αλλά το φτιάχνεις :P