Λογισμικό και βιοποικιλότητα (Was: Re: ATI driver)

Θοδωρής Λύτρας aspirin at myrealbox.com
Thu Feb 8 00:39:05 EET 2007

Στις Τετάρτη 07 Φεβρουάριος 2007 23:48, ο/η Giorgos Keramidas έγραψε:

> Διαφωνώ με το «αξίωμα» ότι τα οικοσυστήματα των Windows και του UNIX
> συγχωνεύονται, οπότε το συμπέρασμα είναι «Mu»[1].
>
> [1] http://en.wikipedia.org/wiki/W%C3%BA_%28negative%29

Ok, sure, εκτίμηση ήταν ούτως ή άλλως. Νομίζω όμως οτι ακόμη κι αν δεν τείνουν
να συγχωνευτούν, μάλλον επικοινωνούν ενώ παλιά δεν επικοινωνούσαν καθόλου.
Άρα κάποιοι από τους παράγοντες που ορίζουν τη φυσική επιλογή, θα είναι
κοινοί για τα δύο οικοσυστήματα. (Γιατί? Επειδή κάποιοι χρήστες παίζουν ή
μπορούν να παίξουν και με τις δύο πλατφόρμες, τόσο στο desktop όσο και στους
servers.) Επίσης γονίδια (=ιδέες, λειτουργίες, ακόμη και αυτούσια κομμάτια
κώδικα) μεταβιβάζονται μεταξύ των δύο οικοσυστημάτων.

Είναι λοιπόν ενδιαφέρον να σκεφτούμε που θα οδηγηθεί η εξέλιξη των δύο ειδών
με βάση αυτά τα νέα δεδομένα...

Θοδωρής

--
"Beauty is transitory"