ATI driver

basilis bts at the.forthnet.gr
Tue Feb 6 21:33:12 EET 2007

Manolis Kiagias wrote:

 > Οι αλλαγές πάντως στο xorg.conf είναι κοινές σε όλα τα λειτουργικά. Έχω
 > μαρτυρήσει με την ΑΤΙ και τις περισσότερες φορές δεν βγάζω άκρη. Μου
 > αρέσουν σαν κάρτες αλλά όχι άλλους τέτοιους προβληματικούς drivers...
έλεος.

To xorg.conf είναι μαρτύριο, για να στήσεις μία ati. Βλαστημάω την ώρα
και τη στιγμή που την αγόρασα. Έχω βγάλει τα μάτια μου στο google
δοκιμάζοντας ό,τι απίθανη εκδοχή μπορεί να φανταστεί ανθρώπου νους,
έμαθα τα περισσότερα σανσκριτικά του xorg.conf, πειραματίστηκα, έβρισα,
απείλησα.. Τίποτα! Η κάρτα μου αρνείται να παίξει ανθρωπινά σε dual
monitor και το tv out της.

Αι σιχτίρ!!