ATI driver

Manolis Kiagias sonic at diktia.dyndns.org
Tue Feb 6 16:18:16 EET 2007

Nikolaos Beglitis wrote:

> H eukolh lush einai na valete to kalutero distro pou kukloforei
> ( to Fedora Core 6 diladi :-P ) pou ta exei ola rythmismena kai
> wraia kai douleuei mia xara akoma kai stin ATI Radeon 9250
> mou xwris na kounisw to mikro mou daktulaki. :-)

Προσοχή λεπτομέρεια: Το Fedora 6 πράγματι ενεργοποιεί desktop-effects σε
αρκετές από τις παλιές "μικρές" ATI αλλά για τις καινούριες θα
χρειαστείτε το driver (με τα γνωστά τραγελαφικά αποτελέσματα). Για
παράδειγμα θα λειτουργήσει μια χαρά με την 9250 και την 9550 (η
προηγούμενη μου κάρτα) αλλά αν έχετε καμιά καινούρια PCI Express, αμφιβάλλω.
Από την άλλη η NVIDIA με τον (proprietary...) driver που δίνει παίζει
μια χαρά. Χρειάζονται βέβαια κάποιες ψιλορυθμίσεις στο xorg.conf

Για το fedora οι οδηγίες είναι εδώ:  http://fedoranews.org/cms/node/2387
Όταν λειτουργήσει, μπορείτε να βάλετε και το beryl για ακόμα πιο
εντυπωσιακά αποτελέσματα: yum install beryl-gnome

Οι αλλαγές πάντως στο xorg.conf είναι κοινές σε όλα τα λειτουργικά. Έχω
μαρτυρήσει με την ΑΤΙ και τις περισσότερες φορές δεν βγάζω άκρη. Μου
αρέσουν σαν κάρτες αλλά όχι άλλους τέτοιους προβληματικούς drivers... έλεος.