Απ: Character set +Samba πρόβλημα από migration με Ελληνικά

Nick Demou ndemou at gmail.com
Tue Feb 6 19:36:06 EET 2007

Την 6/2/2007, Stelios A. <linux at climbincrete.com> έγραψε:

> Δοκίμασα το:
> convmv -f win1253 -t utf8 *.doc
> αλλά βγάζει:
> wrong/unknown "from" encoding!

> Ο παλιός σέρβερ δεν δηλώνει πουθενά το encoding. Υπάρχει πρόβλημα λόγω
> policy της εταιρίας και δεν μπορώ να κάνω καμιά αλλαγή στον παλιό σέρβερ
> (μην ρωτάτε γιατί, είναι μεγάλη ιστορία).
> Τα αρχεία τα έχω μεταφέρει και με scp αλλά και κάνωντας ένα tar ένα folder
> και μετά πάλι με scp στον νέο σέρβερ.
>
> Κάτι που πιθανόν θα βοηθήσει είναι ότι όταν το έκανα tar το output των
> αρχείων ήταν έτσι:
> [...]

είναι 99% 8bit encoding[2] για τα έξι γράμματα με τις παρακάτω δεκαδικές τιμές:
201 204 214 210 216 221

δες εδώ[1] με ποιο πιθανό greek charset παίρνεις την ελληνική λέξη που
περίμενες: (π.χ. για iso8859-7 και cp1253 θα είχες κάτι σαν ΙΜΦ*Ψέ
όπου το * είναι invalid character για αυτό το encoding)

περίεργο που δεν είναι cp1253/iso8859-7! Μήπως οι clients είναι DOS/Win3.x??!!