Απ: Character set +Samba πρόβλημα από migration με Ελληνικά

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Tue Feb 6 15:35:43 EET 2007

On 2007-02-06 14:35, Stavros Giannouris <stavrosg at hellug.gr> wrote:
> Στις Tue, 6 Feb 2007 07:44:40 -0200 (GMT+2)
> Ο/Η "Stelios A." <linux at climbincrete.com> έγραψε:

Στέλιο,

Αυτό το έχει ζητήσει κι άλλος κόσμος στο παρελθόν.  Για να γίνει κάτι
τέτοιο από την πλευρά του _αποστολέα_, πρέπει όλος ο κόσμος που είναι
γραμμένος στη λίστα ή διαβάζει τη λίστα από newsgroup servers να κρατάει
μια άλλη, δεύτερη λίστα με τις προτιμήσεις του καθενός.

Επειδή κάτι τέτοιο δεν έχει νόημα, κι επειδή είναι καλύτερα να πάρεις
εσύ και 5-10 ακόμα μερικά email διπλά, από το να ΜΗΝ πάρει ποτέ απάντηση
κάποιος που έστειλε απλά 1-2 email στη λίστα, χωρίς να γραφτεί...

Είναι καλύτερα, κατά τη γνώμη μου, να πάρεις ορισμένα email διπλά και να
τα φιλτράρεις *στο* *δικό* *σου* *μέρος* (π.χ. με κάτι σαν το procmail),
παρά να μην παίρνει απάντηση κανείς από όσους στέλνουν email στη λίστα
χωρίς να γράφονται.

Επίσης, υπάρχει πολύς κόσμος που χωρίζει τα email της linux-greek-users
σε ξεχωριστό φάκελο και *ΔΕΝ* τα κοιτάζει παρά όταν έχει χρόνο να
ασχοληθεί με όλα τα πιθανά threads.  Αντίθετα, στο INΒΟΧ του ρίχνει πιο
συχνά μια ματιά.  Με το να πηγαίνει ένα email στη INBOX σου κι ένα στον
φάκελο `linux.greek.users', μπορείς να βλέπεις αμέσως -- με μια ματιά --
τι απαντήσεις υπάρχουν για σένα: κοιτάζοντας το αντίγραφο του INBOX :)