X11 fonts

Ioannis Dimakos idimakos at upatras.gr
Mon Feb 5 11:58:06 EET 2007

Γιώργο,

Δεν είναι απλά θέμα γραμματοσειρών το πρόβλημά σου.  Είδα το μήνυμά σου
και στη λίστα R-help, ωστόσο το πρόβλημα είναι, όπως είπε και ο Prof.
Ripley, θέμα κωδικοποίησης και διαθέσιμων γραμματοσειρών στο πρόγραμμα.

Γενικά, για να δεις σε γραφικά ελληνικές γραμματοσειρές (και αυτό κάνω
και εγώ σε ubuntu 6.10) είναι να χρησιμοποιώ τις εντολές:

> plot(1:10)
> title(expression(paste(alpha,beta,gamma)))

και λοιπά.  Αν αλλάξεις το alpha με Alpha θα πάρεις κεφαλαία.  Λύση
καθαρά προσωρινή αλλά σε Χ11 δεν έχω βρει άλλη λύση.  Επίσης, πρόσεξε
ότι σε windows στα γραφικά δεν έχει πρόβλημα...

Γιάννης

O/H I. Soumpasis έγραψε:

- --
Ioannis C. Dimakos, Ph.D.