Character set +Samba πρόβλημα από migration με Ελληνικά

Stelios A. linux at climbincrete.com
Fri Feb 2 14:39:04 EET 2007

> Τι κατάσταση επικρατούσε _πριν_ το migration;
> Δηλαδή: Πού ήταν τα αρχεία και πως μεταφέρθηκαν στο νέο host;

Όλα τα αρχεία μεταφέρθηκαν με scp κατευθείαν στο νέο storage.
Στον προηγούμενο server έτρεχε ένα SuSE 8 με μια 2.κάτι Samba χωρίς κανένα
definition στο smb.conf σχετικό με το encoding.

> Αυτή τη στιγμή τα αρχεία εμφανίζονται σωστά στο linux;

όχι

> Πώς το βλέπεις εκεί; Αν συνδέεσαι με το putty, δοκίμασε τόσο σε
> iso8859-7, όσο και σε Unicode (UTF-8).

Μπαίνω μέσω shell από ένα Debian μηχάνημα. Η μεταφορά όμως δεν έγινε μόνο
από αυτό μιας και πήρε χρόνο και έτυχε για διάφορους λόγους να χρειαστεί
να συνδεθώ και από windows xp client. Μέσω putty έχω δοκιμάσει και με τα 2
encodings.

Από locale στην περίπτωση που σχετίζεται από το παλιό μηχάνημα υπάρχει το
εξής:

LANG=POSIX
LC_CTYPE="POSIX"
LC_NUMERIC="POSIX"