Character set +Samba πρόβλημα από migration με Ελληνικά

Stavros Giannouris stavrosg at hellug.gr
Fri Feb 2 13:58:21 EET 2007

Στις Fri, 2 Feb 2007 09:21:15 -0200 (GMT+2)
Ο/Η linux at climbincrete.com έγραψε:

> Είμαι πάντα χαλαρός, no worries.
> Παραθέτω τις απαντήσεις στις ερωτήσεις σου.

> Να εμφανίζονται σωστά οι Ελληνικοί χαρακτήρες από τα Windows & Linux
> μηχανήματα.

Τι κατάσταση επικρατούσε _πριν_ το migration;
Δηλαδή: Πού ήταν τα αρχεία και πως μεταφέρθηκαν στο νέο host;

Αυτή τη στιγμή τα αρχεία εμφανίζονται σωστά στο linux;
Πώς το βλέπεις εκεί; Αν συνδέεσαι με το putty, δοκίμασε τόσο σε
iso8859-7, όσο και σε Unicode (UTF-8).

> Υπάρχουν κάποια share στο smb.conf μέσα από τα οποία οι χρήστες
> Windows διαχειρίζονται τα αρχεία τους. Κάποια από αυτά έχουν
> Ελληνικούς χαρακτήρες οι οποίοι δεν εμφανίζονται σωστά.
> Έχω δηλώσει ότι σχετικό είχα βρει για τους χαρακτήρες μέσα στο
> smb.conf όπως το display character, dos character κτλ.
> Ούτε από το φλοιό ούτε μέσω windows φαίνονται σωστά. Στο φλοιό
> φαίνονται ????? ενώ στα windows όπως ανέφερα στο προηγούμενο μήνυμα
> μια σαν κουτάκια μια σαν _

Στην πράξη, αν τα ονόματα των αρχείων σου είναι κωδικοποιημένα σε
UTF-8, και είναι αυτό το default encoding του server, δεν χρειάζεται
καμία δήλωση κωδικοποίησης για να παίξει σωστά.

Stavros Giannouris                          Jabber: stavrosg at jabber.org
PGP Key: http://members.hellug.gr/stavrosg/GnuPG.key
"Hello. I'm a signature virus.
Please copy me to your signature  to help me spread"