Re: Απ: Mandriva Metisse

Vaggelis Tripolitakis vtripolitakis at gmail.com
Thu Feb 1 10:01:23 EET 2007

On 2/1/07, Giorgos Keramidas <keramida at ceid.upatras.gr> wrote:

> [...]
> Δεν αρκεί να προσπαθείς να πείσεις τον άλλο ότι το Linux κάνει παπάδες,
> ορισμένες φορές.  Πρέπει να είσαι και καυστικός, «κακός» και επίμονος
> στον εντοπισμό, την ανάδειξη και την κριτική των σημείων στα οποία αυτή
> η «βολεψιάρικη» φιλοσοφία αποτυγχάνει οικτρά.
>
> Το «κάνω τη δουλειά μου και με τα Windows», πρέπει και μπορούμε να το
> αντικρούουμε με σχόλια όπως «ε τότε, κάτσε στη μιζέρια του format ανά
> ένα μήνα, κάτσε να χάνεις χρόνο κάνοντας defrag κάθε λίγο επειδή το
> άθλιο κατασκεύασμα που ονομάζεις 'λειτουργικό σύστημα' δεν έχει ένα
> σύστημα αρχείων της προκοπής, κλπ. κλπ. κλπ.» :P

Συγγνώμη Γιώργο, αλλά ούτε format ούτε και defrag χρειάζονται τα XP.
Στο παλιό μου laptop συμπλήρωσαν (τα προεγκατεστημένα XP) 5 χρόνια
λειτουργίας χωρίς σημαντικά προβλήματα...  Format κάθε εβδομάδα κάνουν
αυτοί που θέλουν να πειραματίζονται και πίστεψε με αυτοί είναι στο
ίδιο μοτίβο με αυτούς που αλλάζουν distro κάθε εβδομάδα.

> --

Τριπολιτάκης Ευάγγελος

Ηλεκτρονικός Μηχανικός & Μηχανικός Η/Υ,
ΜΔΕ, Υποψήφιος Διδάκτορας Πολυτεχνείου Κρήτης

ΒΙΟ.ΠΑ. Χανίων
Κτίριο 2.01
Τηλέφωνο/Fax : 2821089588
Κινητό: 6944848656