Απ: linux box σε ρόλο web/mail server για πολλά domains

Nick Demou ndemou at gmail.com
Thu Feb 1 09:31:29 EET 2007

Την 31/1/2007, George Notaras <gnot at g-loaded.eu> έγραψε:

> Νίκο επειδή ασχολούμαι κι εγώ με κάτι τέτοια (ερασιτεχνικά) θα σου πω τη
> διαπίστωσή μου ως τώρα. Το δύσκολο της υπόθεσης δεν είναι η προσαρμογή
> του configuration των διαφόρων υπηρεσιών από εξυπηρέτηση ενός domain σε
> πολλά virtual domains. ... Το
> περίπλοκο της ιστορίας είναι πώς θα γίνει όλος ο σχεδιασμός, ώστε:
>
> 1) για μια νέα προσθήκη domain στο μέλλον ή για μια γενικευμένη αλλάγή
> να μη χρειαστεί μισή μέρα ή μια βδομάδα αντίστοιχα, ...

νομίζω ότι καταλαβαίνω ακριβώς τι εννοείς. Το έχω συναντήσει σε πολλές
άλλες περιπτώσεις. Κάνεις ένα αρχικό setup και το κοιτάς ευτιχησμένος.
Μετά από 2-3 μήνες έρχετε η ώρα να να κάνεις μικρές ή ακόμα χειρότερα
μεγάλες αλλαγές/προσθήκες και αισθάνεσε είτε "χρηστέ μου τι διάολο
είχα κάνει τότε και δεν το θημάμε!?" είτε "παναγία μου, αν το αλλάξω
αυτό τι άλλο θα χαλάσω?!".

Και παρεπιπτόντως έχοντας ήδη κοιτάξει προσεκτικά το postfix
πραγματικά ρυθμίζεται πολύ ευκολα και "κομψά" για multiple domains.

> Το να μην είναι μπουρδέλο ο σερβερ είναι το πιο σημαντικό.

:-)

> Αυτά είναι τα "my 2 cents" που λένε...

thanks