linux box σε ρόλο web/mail server για πολλά domains

George Notaras gnot at g-loaded.eu
Thu Feb 1 08:28:41 EET 2007

On Wed, 2007-01-31 at 19:07 +0200, rouvas at di.uoa.gr wrote:

> Ψάξε λίγο στο http://freshmeat.net υπάρχουν έτοιμα scripts/setups ακριβώς
> για αυτή τη δουλειά.

Επιπλέον στο howtoforge.com, αν ψάξει κανείς για "perfect setup" θα βρει
έναν τόνο από άρθρα για το πώς θα στήσει το ISPconfig panel
(http://www.ispconfig.org/features.htm ) σε διάφορες διανομές. Προσοχή:
αν δεν κάνω λάθος το πάνελ δε δουλεύει με SELinux.

Τα script για τα οποία γράφεις πιθανότατα να είναι πολύ καλά, αλλά
νομίζω ότι είναι καλύτερο ο καθένας να έχει γνώση πώς ακριβώς έχει
ρυθμίσει το server του, κυρίως για να μπορεί να κάνει αλλαγές χωρίς το
φόβο ότι μπορεί να δημιουργηθεί κάπου αλλού πρόβλημα. Αν ασχοληθεί
κανείς, αργά ή γρήγορα θα φτιάξει τα δικά του script ώστε να κάνει
προσθήκες domain σε dt. Χρειάζεται χρόνος, αλλά νομίζω πως αξίζει.