tar + ελληνικά filenames -> windows + winrar

Giorgos Pallas gpall at ccf.auth.gr
Fri Dec 28 12:49:46 EET 2007

ndemou at gmail.com wrote:

> περίεργο νόμιζα ότι τα tar.bz2 είναι ΟΚ. Ένα workaround είναι το 7zip
> (open source για linux και windows)

Μπά... ούτε το 7zip κάνει extract τα αρχεία με σωστά filenames... Μπας
και κάνω εγώ τίποτα λάθος;;;
Όποιος δεν βαριέται ας ρίξει μια ματιά στο tar.bz2 που στέλνω. Αυτό  το
κάνω extract είτε από winrar είτε από 7zip, και τα filenames βγαίνουν σε
αραμαϊκά (διαφορετικές διαλέκτους όμως ;-) )...

Γ.

PS. Περνάν άραγε τα attachments?...