[offtopic?] Re: agora laptop

ndemou at gmail.com ndemou at gmail.com
Mon Dec 17 18:56:48 EET 2007

On 12/17/07, Michael Iatrou <m.iatrou at freemail.gr> wrote:

> Είναι αφελές να στέλνεις διευκρινήσεις για αστεϊσμούς.

Αντίθετα από ότι ισχύει στον προφορικό λόγο στην περίπτωση του γραπτού
απαιτείται είτε περισσότερο ταλέντο είτε περισσότερη προσπάθεια για να
αποδώσεις επιτυχημένα ένα αστείο. Ειδικά μάλιστα αν απευθύνεσαι σε ένα
ευρύ κοινό το οποίο δεν έχει κανένα λόγο να γνωρίζει τον χαρακτήρα και
την ιδιοσυγκρασία σου (όπως σε μια mailing list) τότε τα πράγματα
είναι ακόμα πιο δύσκολα γιατί αρκετοί από τους αναγνώστες σου δεν θα
μπορούν να μαντέψουν τι διάθεση σου (σοβαρή ή χιουμοριστική). Γι'
αυτούς του λόγους ή απέφευγε τους αστεϊσμούς ή δέξου το γεγονός ότι
δεν οφείλουμε να γνωρίζουμε πότε αστειεύεσαι και πότε όχι με
περισσότερο σεβασμό.