agora laptop

Apollon msarzynska at gmail.com
Mon Dec 17 12:51:36 EET 2007

I. Soumpasis wrote:
> Στις 17/12/2007, *Antonis Christofides* <anthony at itia.ntua.gr
> <mailto:anthony at itia.ntua.gr>> έγραψε:
>
>     > Gnwrizei kaneis ean mporw kapou na agorasw laptop xwris leitourgiko.
>     > Etsi ki alliws xreishmopoiw linux opote na mh plhrwnw
>     keratiatika gia XP h
>     > Vista.
>
>     Τα dell ( http://www.dell.com/open) υπάρχουν στην Ελλάδα; Και, επίσης,
>     δουλεύουν με ανοιχτούς drivers;
>

> Από όσα διάβασα η dell έχει δικούς της  drivers (και δικό της
> repository) και μαλιστα συνιστα στους χρήστες να μην κάνουν ανάβαθμιση
> [...]
Εγώ πάντως έχω ένα Latitude D520 που τρέχει 7.10 και είναι
τρισευτυχισμένο (εκτός από το γεγονός ότι την Παρασκευή τα έφτυσε το
σύστημα φόρτισης και πρέπει να πάει για service). Wireless, γραφικά,
ήχος, power saving (με ένα "αλλά" στο θέμα του δίσκου που φταίει το
ubuntu και όχι η Dell, βλέπε
http://hardware.slashdot.org/article.pl?sid=07/10/30/1742258 ) - όλα
κομπλέ και με τις μισές θερμίδες. Το συγκεκριμένο μοντέλο είναι μια χαρά
και βάλε - τώρα αν πας σε πιο "εξωτικά" μηχανήματα δεν ξέρω τι συμβαίνει :-)

Απόλλων