agora laptop

I. Soumpasis nono.231 at gmail.com
Mon Dec 17 12:41:37 EET 2007

Στις 17/12/2007, Antonis Christofides <anthony at itia.ntua.gr> έγραψε:

> Τα dell (http://www.dell.com/open) υπάρχουν στην Ελλάδα; Και, επίσης,
> δουλεύουν με ανοιχτούς drivers;

Από όσα διάβασα η dell έχει δικούς της  drivers (και δικό της repository)
και μαλιστα συνιστα στους χρήστες να μην κάνουν ανάβαθμιση το 7.04 σε
7.10γιατί δεν θα δουλεύουν. Δεν έχω τα link πρόχειρα, είμαι γραμμένος
σε ένα RSS
και έρχονται αυτά τα νέα. Επίσης υποτίθεται ότι η dell δουλεύει στο θέμα των
drivers για να δώσει στην κατανάλωση το 7.10, ακόμη πουλάει 7.04. Θέλει λίγο
προσοχή.

Ηλίας