Sigrisi leitourgikwn se endopanepistimiako perivalon

ndemou at gmail.com ndemou at gmail.com
Tue Dec 11 10:04:35 EET 2007

On 12/11/07, Headbanger <gdheadbanger at gmail.com> wrote:
> Καταρχάς να απευθύνω τον χαιρετισμό μου στην λίστα.
>
> Αφορμή της επιστολής είναι μερικές απορίες που μου δημιουργήθηκαν κατά την
> ανάπτυξη της πτυχιακής μου εργασίας.
> Για να εξηγούμαστε, τίτλο έχει " Σύγκριση ανοικτού/κλειστού λογισμικού σε
> πλήρες ενδοπανεπιστημιακό δικτυακό περιβάλλον"
> Απφανθήκαμε στης ανάγκες ενός ενδοπανεπιστημιακού περιβάλλοντος με κρητίριο
> τις ανάγκες του δικού μας ΤΕΙ, και καταλήξαμε σε
> χρήση FTP/MySQL/ldap/mail serving ώστε υποθετικά να ικανοποιούνται οι
> ανάγκες του ιδρύματος . το στήσιμο γίνεται σε 2 είδη λειτουργικών ,
> [...]

διαλέξατε υπερβολικά πολύ δουλειά (για να γίνει σωστά) οπότε
αποφασίστε τι συμβιβασμούς θα κάνετε (από την πείρα μου οι καθηγητές
στα ΤΕΙ συνήθως αντέχουν τεράστιους συμβιβασμούς).

για τα μέτρα σύγκρισης: ασφάλεια και αξιοπιστία είναι απο τα πιο
δύσκολα μετρήσιμα μεγέθη. Αντίθετως μπορείτε πιο εύκολα να μετρήσετε
 - απαιτήσεις σε HW και επιδόσεις στο ίδιο HW (hint [1])
 - κόστος υλοποίησης (σε χρήματα, χρόνο, ανθρώπους)
 - ίσως και ευκολία/κόστος πρόσβασης σε manuals / documentation / support

επίσης θα βρεις εύκολα παρόμοιες συγκρίσεις [2] ενώ είναι συνήθως πιο
δύσκολο να πάρεις απαντήσεις σε μια τεχνική mailing list για την
πτυχιακή σου από ότι για την ορθοστατική υπόταση. Αυτό είναι από τα
λίγα προβλήματα που δημιούργησαν οι μηχανές αναζήτησης στο σύγχρονο
κόσμο.