Sigrisi leitourgikwn se endopanepistimiako perivalon

Headbanger gdheadbanger at gmail.com
Tue Dec 11 01:00:02 EET 2007

Καταρχάς να απευθύνω τον χαιρετισμό μου στην λίστα.

Αφορμή της επιστολής είναι μερικές απορίες που μου δημιουργήθηκαν κατά την
ανάπτυξη της πτυχιακής μου εργασίας.
Για να εξηγούμαστε, τίτλο έχει " Σύγκριση ανοικτού/κλειστού λογισμικού σε
πλήρες ενδοπανεπιστημιακό δικτυακό περιβάλλον"
Απφανθήκαμε στης ανάγκες ενός ενδοπανεπιστημιακού περιβάλλοντος με κρητίριο
τις ανάγκες του δικού μας ΤΕΙ, και καταλήξαμε σε
χρήση FTP/MySQL/ldap/mail serving ώστε υποθετικά να ικανοποιούνται οι
ανάγκες του ιδρύματος . το στήσιμο γίνεται σε 2 είδη λειτουργικών ,
παραθύρων 2003 σερβερκαι λινουξ(debian 4.0)

Αυτό που θα ήθελα , εάν είναι δυνατόν, από την λίστα , θα ήταν βοήθεια στην
σύγκριση. ποια μπορει να είναι τα κριτήρια μέτρησης (πχ ασφάλεια/αξιοπιστία)
. κι πως μπορώ να κάνω μετρήσεις στο δίκτυο μέσω λινουξ(πχ στο αντίπαλο
στρατόπεδο μπορεί πχ να χρησιμοποιηθεί το collasoft ).

Οποιαδήποτε βοήθεια είναι σεβαστή,

Ευχαριστώ για τον χρόνο σας

Πρόιος Απόστολος

--
We even managed to type faster than we can write...