πραγματικά ανοιχτό ZFS & CDDL [was: compressed volumes στο linux]

Constantine Dokolas cdokolas at sunsoftgr.com
Mon Dec 10 15:07:54 EET 2007

Alexandros Kosiaris wrote:

> Δεν είμαι σίγουρος ότι μου αρέσει η "απελευθέρωση" ενός πράγματος να
> σημαίνει την "υποδούλωση" κάποιου άλλου. Πόσο μάλλον όταν αυτό το κάτι
> άλλο είναι ένας άνθρωπος.
> Δεν είναι νόημα που θα ήθελα να περιέχει η λέξη ελευθερία.
> Βέβαια υπάρχει το απλό θέμα της εθελοντικής "υποδούλωσης" στην
> συγκεκριμένη περίπτωση αλλά πόσες φορές μέχρι τώρα στην ιστορία έχουν
> υπάρξει εθελοντικές "υποδουλώσεις" που βγήκαν σε κακό;

Ο καθένας μπορεί να κρίνει για τον εαυτό του. Η "υποδούλωση" είναι
εθελοντική, γι' αυτό και είπα "όποιου θέλει να συμμετέχει στην
αλλαγή/διανομή". Κάποιος άλλος είπε κάποτε "αν κάποιος θέλει νάρθει πίσω
μου, ας απαρνηθεί τον εαυτό του...". Ο καθένας παρομοίως είναι κύριος του
εαυτού του, ας προσέχει μόνο μήπως υποδουλώνεται χωρίς να το ξέρει :)

Doc

--
  Theory asserts that, although in theory there should be no
difference between theory and practice, in practice there IS