compressed volumes στο linux

Apollon Oikonomopoulos apoikos at csl.mech.ntua.gr
Wed Dec 5 10:58:24 EET 2007

On Wednesday 05 December 2007 09:05:06 Michael Iatrou wrote:

> IMHO, η όλη φασαρία για το ZFS είναι για το τίποτα, όχι γιατί το τελευταίο
> δεν είναι καλό, απλά δεν είναι *τόσο* καλό...

Εκτός αυτού έχω την εντύπωση ότι το ZFS δε «δένει» αρκετά καλά με τη layered
προσέγγιση που χρησιμοποιεί το Linux: συνδυάζει filesystem, volume manager
και software RAID σε ένα module, τη στιγμή που στο linux αυτές οι λειτουργίες
ανήκουν σε διαφορετικά layers (FS, LVM, RAID - με την εξαίρεση ίσως των
striping και jbod που τα κάνουν (κακώς ίσως) και το LVM και το RAID-0).

Παρ' όλα αυτά θα είχε νόημα να μεταφερθούν κάποια χαρακτηριστικά, όπως το
RAIDZ [1] στα αντίστοιχα layers.

> --
>  Michael Iatrou

/Απόλλων