compressed volumes στο linux

George Notaras gnot at g-loaded.eu
Mon Dec 3 18:36:17 EET 2007

On Mon, 2007-12-03 at 18:03 +0200, George Notaras wrote:

> ...μάλλον.
>
> Στο site του cromfs έχει ένα διάφορες καλές πληροφορίες, όπως το
> παρακάτω feature comparison για μερικά compressed filesystems:
> http://bisqwit.iki.fi/source/cromfs.html#compare
>
> Καμιά πρόταση για κάποιο από αυτά?

Δυστυχώς πρόκειται για read-only filesystems. Πραγματικά σήμερα έχω
εκπλαγεί με το γεγονός ότι δεν υπάρχει κάποιο stable compressed
filesystem με read/write support.

Ποιο είναι το πρόβλημα για κάτι τέτοιο?

Αν αντιλαμβάνομαι σωστά, το random access θα μπορούσε να είναι "ένα"
ζήτημα, αλλά και πάλι... να μην υπάρχει τίποτα "καλά δοκιμασμένο"? Ούτε
μέσω fuse?