Τρόπος λειτουργίας Opensource

Fotis Georgatos gef at ceid.upatras.gr
Tue Aug 28 15:38:39 EEST 2007

 > στη διακριτική σου ευχέρεια να αποφαναθείς αν πρόκειται για εραστές ή
 > για εμπρηστές;

Αυτήν την φορά μιλάμε για πολύ φλογερούς εραστές, ε;

 > Ο κρατικός μηχανισμός δεν έχει αντανακλαστικά για να διαχειριστεί
 > καταστάσεις κρίσεως

Ο κρατικός μηχανισμός κυρίως έχει αντανακλαστικά για τις εκλογές,
τουλάχιστον όπως εμείς σε αυτήν την χώρα τον έχουμε γνωρίσει.
Για παράδειγμα, δείτε την οργάνωση ΛασποΛουτροΛογίας (*) στην τηλεόραση,
η οποία ειναι πρώτο πλάνο, αντί για ανακοινώσεις και οδηγίες για πολίτες.

Άραγες έχει διαβάσει κανείς διοικητικός έστω και ένα από αυτά;
http://scholar.google.com/scholar?hl=en&lr=&q=decision+support+emergency+response
Και εάν ναι, έχουν εφαρμοστεί ποτέ; για συστηματικά δεν ρωτάω καν... (**)

Γιατί εγώ έχω την εντύπωση ότι κυρίως εγκυκλίους, ανακοινώσεις,
προκυρήξεις και προμήθειες ξέρει να κάνει αυτό το κράτος.
Δείτε για του λόγου το αληθές το website της ΓΓ Πολιτικής Προστασίας
σε σχέση με τους εθελοντές: death-by-beaurocracy στην κυριολεξία

Πάντως η ιδέα (ΤΜ) του Ρικούδη (ΤΜ) θα μπορούσε (ΤΜ) να παίξει
εάν υπήρχαν πχ. omni-infrared cameras, με wireless links κλπ.
Αρκεί να μην βάλει κανείς αυτές τις μπαταρίες που σκάνε κάθε τόσο :)

Φώτης

(*) Καταχωρώ πάραυτα το ΛΛΛ (ΤΜ) ως σήμα κατατεθέν για την νέα αυτή λέξη,
     και θα ζητάω royalties για την χρήση της από λίστες, εφημερίδες,
     χρήστες εν γένει, πολιτικά κόμματα, κυβερνητικούς εκπροσώπους κλπ.
     Δίνω φρι λάϊσενς στην λίστα αυτή, γιατί καμιά φορά χρειάζεται. :)

και κάτι λίγο πιο τεχνολογικό, οι δορυφορικές εικόνες μας έρχονται από εδώ:
http://rapidfire.sci.gsfc.nasa.gov/ (MODIS, terra and aqua satellites)