Τρόπος λειτουργίας Opensource

Michael Iatrou m.iatrou at freemail.gr
Tue Aug 28 15:07:40 EEST 2007

When the date was Tuesday 28 August 2007, Theo Vassiliadis wrote:

> Κατ' αρχάς, η ιστορία με τις κάμερες δεν πρόκειται να προχωρήσει. Εδώ
> υπάρχει πρόβλημα με τις κάμερες της τροχαίας, θα αφήσουμε τις
> δασοκάμερες; Πώς θα μπορεί το κάθε ζευγαράκι να βολτάρει αμέριμνα στο
> άλσος, όταν θα υπάρχουν δεκάδες άγρυπνα μάτια να τους παρακολουθούν;
> Και πώς θα πειστεί ο Δαφέρμος ότι δεν καταγράφεις την εικόνα και δεν
> καταχωρείς προσωπικά δεδομένα των παράνομων περιπατητών μιας και είναι
> στη διακριτική σου ευχέρεια να αποφαναθείς αν πρόκειται για εραστές ή
> για εμπρηστές;

Το πρόβλημα με τις κάμερες της τροχαίας εντοπίζεται στο ότι η απαιτούμενη
διακριτική ικανότητα για να κάνουν τη δουλεία τους, είναι αρκετή για τη
λεπτομερή καταγραφή των χαρακτηριστικών του προσώπου. Αν μείνουμε μόνο στην
αναγνώριση της φωτιάς και όχι των εμπρηστών, δεν υπάρχει ανάγκη για τέτοια
λεπτομέρεια και συνεπώς δεν υπάρχει πρόβλημα.

> Ο κρατικός μηχανισμός δεν έχει αντανακλαστικά για να διαχειριστεί
> καταστάσεις κρίσεως. Αν η φωτιά είναι τόσο μικρή, ώστε να τη σβήσει η
> κ. Μαρίκα με το λάστιχο κι ο κ. Γιώργης με τους κουβάδες, δε
> χρειαζόμαστε πυροσβεστική. Δυστυχώς, αυτό είναι αρκετά σπάνιο.
> Η πραγματική μαγκιά είναι να έχεις ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΥΣ πυροσβέστες, νερό,
> σωλήνες, οχήματα, ελικόπτερα, αεροπλάνα και ΛΕΦΤΑ και να όλα αυτά να
> τα ΣΤΕΛΝΕΙΣ όταν ξεσπάσει η πυρκαγιά εκεί που πρέπει, ακόμα και όταν
> τα κανάλια δεν έχουν προλάβει να στήσουν δορυφορικά links.

Αυτό ακούγεται σαν παραγωγή του Bruckheimer.

--
 Michael Iatrou