Re: Τρόπος λειτουργίας Opensource

Theo Vassiliadis cosmostation at gmail.com
Tue Aug 28 11:29:00 EEST 2007

On 8/28/07, Christos Ricudis <ricudis at komodino.itc.auth.gr> wrote:

> Akribws ekei einai h magkia. Den to bazeis sto dasos, to bazeis sthn taratsa
> sou me thn kamera na koitazei to dasos. Ksereis pou briskesai, kai orizeis
> kai peripou thn perioxh pou kalyptei h kamera. Frontizeis ka8e perioxh na
> exei overlapping apo 2 h 3 kameres, opote an ena majority apo aytes
> symfwnoyn oti egine detect kati poy moiazei me fwtia h kapno, sou petaei
> alarm. 8ewrhtika einai dynaton na kaneis kai trigwnismo, opote na sou dwsei
> kai thn akribh 8esh tou alarm.
>

> --
> [...]

Κατ' αρχάς, η ιστορία με τις κάμερες δεν πρόκειται να προχωρήσει. Εδώ
υπάρχει πρόβλημα με τις κάμερες της τροχαίας, θα αφήσουμε τις
δασοκάμερες; Πώς θα μπορεί το κάθε ζευγαράκι να βολτάρει αμέριμνα στο
άλσος, όταν θα υπάρχουν δεκάδες άγρυπνα μάτια να τους παρακολουθούν;
Και πώς θα πειστεί ο Δαφέρμος ότι δεν καταγράφεις την εικόνα και δεν
καταχωρείς προσωπικά δεδομένα των παράνομων περιπατητών μιας και είναι
στη διακριτική σου ευχέρεια να αποφαναθείς αν πρόκειται για εραστές ή
για εμπρηστές;

Ο κρατικός μηχανισμός δεν έχει αντανακλαστικά για να διαχειριστεί
καταστάσεις κρίσεως. Αν η φωτιά είναι τόσο μικρή, ώστε να τη σβήσει η
κ. Μαρίκα με το λάστιχο κι ο κ. Γιώργης με τους κουβάδες, δε
χρειαζόμαστε πυροσβεστική. Δυστυχώς, αυτό είναι αρκετά σπάνιο.
Η πραγματική μαγκιά είναι να έχεις ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΥΣ πυροσβέστες, νερό,
σωλήνες, οχήματα, ελικόπτερα, αεροπλάνα και ΛΕΦΤΑ και να όλα αυτά να
τα ΣΤΕΛΝΕΙΣ όταν ξεσπάσει η πυρκαγιά εκεί που πρέπει, ακόμα και όταν
τα κανάλια δεν έχουν προλάβει να στήσουν δορυφορικά links.

--
Labor and Joy