Τρόπος λειτουργίας Opensource

Giorgos D. Pallas gpall at ccf.auth.gr
Tue Aug 28 10:29:21 EEST 2007

Christos Ricudis wrote:
> Exw skeftei arketes fores an 8a mporouse ena eidos geocaching - kameres,
> GPS, pattern recognition, kai ena P2P framework - na dhmiourghsei ena early
> warning systhma gia pyrkagies. O monos logos pou to grafw edw einai gia na
> yparxei prior art :

Υπάρχει ήδη και μάλιστα σε κάποιο δάσος ήταν ήδη εγκατεστημένο πιλοτικά
μόνο που δεν λειτούργησε γιατί μετά το κονδύλι για εγκατάσταση δεν
υπήρχε κονδύλι για συντήρηση! (classic). To διάβασα σε μια εφημερίδα την
προηγούμενη εβδομάδα. Δεν έδινε το άρθρο πάντως περισσότερες
λεπτομέρειες, οπότε δεν ξέρω αν ήταν τόσο εξελιγμένο, με κάμερες, GPS,
εμπρηστο-pattern-recognition και υποπολυβόλο για εξόντωση καταπατητών.

Γ.