Τρόπος λειτουργίας Opensource

Christos Ricudis ricudis at komodino.itc.auth.gr
Tue Aug 28 10:02:02 EEST 2007

Fotis Georgatos wrote:
> Christos Ricudis wrote:
>  > >  > 7f 45 4c 46 01 01 01 09  00 00 00 00 00 00 00 00
>  > >
>  > > stelnoyme ELF headers me to signature kai to relocation table
>  > > fatsa karta kai leme oti einai kai executable kwdikas?!?
>  > >
>  >
>  > As mhn eixe ta mhdenika sto telos kai na'blepa an 8a to psylliazosouna :)
>
> Ki omws oxi, tha mporoyse eksalloy na einai data structure. Gia thn istoria:
> ayto poy eida ontws prwto htan ta polla tessaria toy relocation table :)
>

> Ofeilw na zhthsw kai syggnwmh poy tetoies xalapes stigmes
> stelnw mhnyma se aythn thn lista, alla as petaksw thn idea:
>
> Yparxei kati poy tha mporoyse na proteinei kaneis wste na thesei
> thn texnologia sthn yphresia twn anagkwn twn sympolitwn mas poy flegontai?
> Oi radioerasitexnes gia paradeigma exoyn eksairetikes epityxies se ayto.

Stous radioerasitexnes h politikh prostasia prepei na emeine kousouri apo
tote pou prospa8ousan na broun mia eylogh dikaiologia gia na peisoun to
kratos na tous dwsei adeies. Eidika sthn Ellada prin apo merikes dekaeties,
an eixes r/f eksoplismo, shmaine oti hsoun kommounisths :P

Exw skeftei arketes fores an 8a mporouse ena eidos geocaching - kameres,
GPS, pattern recognition, kai ena P2P framework - na dhmiourghsei ena early
warning systhma gia pyrkagies. O monos logos pou to grafw edw einai gia na
yparxei prior art :P

Christos Ricudis				ricudis at itc.auth.gr
Systems Administrator				+30-2310-998656
IT Support Center
Aristotle University of Thessaloniki, GREECE