EPEIGON: delete google search page

Eleftherios Kosmas elkosmas at gmail.com
Mon Aug 13 16:23:24 EEST 2007

On 8/12/07, Maggie Kalomvossaki <mkalomvo at gmail.com> wrote:

> Parakalo poly boreite na svisete ayti ti selida poy me afora ?

δεν γράφω το Url

> ti brisko sto google search kai den tha ithela na yparxei ekei gia
> epaggelmatikoys kai poly sovarous oikogeneiakoys logous !
>

> Eyxaristo therma gia tin taxeia antimetopisi toy thematos.
>
> --

πάντως επειδή η λίστα είναι δημόσιο αγαθό και υπάρχουν πολλά μέρη που
κάνουν mirror (όπως το Google Groups) καλό θα ήταν να ξέρεις ότι όλο
και κάπου θα φαίνεται.

το google δεν νομίζω να θέλει να πειράξει τα αποτελέσματα του

τι μπορείς να κάνεις?

ουσιαστικά τίποτα, το μόνο που μπορώ να σκεφτώ είναι να βρεις ένα
τρόπο να "θαφτεί" το εν λόγω αποτέλεσμα πολύ βαθιά μέσα στην βάση
δεδομένων του Google, φυσικά δεν πρόκειται να διαγραφεί αλλά αν
υπάρχουν πολλά αποτελέσματα με ενδιαφέρων περιεχόμενο δύσκολα κάποιος
θα "σκοντάψει" πάνω του.

ένας τρόπος να γίνει είναι να έχεις ενεργητική συμμετοχή σε on-line
κοινότητες ή να αρχίσεις το δικό σου site (ένα online CV ας πούμε)...

φυσικά αν κάποιος ξέρει τι να ψάξει (και πως) θα το βρει πίστεψε με.
Πάντως από κάτι φίλες μου που έχουν ανεβάσει φωτογραφίες από κλάμπινγκ
πίστεψε με... εγώ δεν μπορώ να διακρίνω κάτι μεμπτό

--
http://elkosmas.gr