HD errors kai fsck

Spiros Georgaras sng at hellug.gr
Thu Aug 9 12:41:12 EEST 2007

Στις 09/08/2007, ημέρα Πέμπτη και ώρα 12:27 ο/η Harris Kosmidhs έγραψε:
> Πριν 2-3 μέρες έστειλα ενα μαιλ σχετικα με ένα κρασαρισμα του δίσκου μου
> (δεν γίνονταν Mount, Invalid superblocks, με φsck τίποτα και το dmesg
> γεμάτο με errors) σε ένα παλιο PC που είχα.
> Με το που το αντιλήφθηκα πήρα έναν καινούργιο δίσκο να δώ τι μπορώ να
> σώσω. Βαζω τον νέο δίσκο στο "καλό" μου το PC μαζί με τον χτυπημένο (τον
> οποίο για λόγους ταχύτητας επέλεξα να τον βάλω και αυτόν στο "καλό" PC Μου.
>
> Ο χτυπημένος ήταν WD ATA 160GB me reiserfs. Τον καινούργιο (WD 320 SATA)
> τον έβαλα ext3. Πριν ξεκινήσω με ddrescue να πάρω image του χτυπημένου
> [...]

Την πιθανότητα να έχει «χτυπήσει» μητρική στο παλιό σου pc την σκέφτηκες; Αν
έχεις κανέναν άλλο δίσκο να βάλεις εκεί, δοκίμασε το...

--
Φιλικά
Σπύρος

Ξέρετε πότε να λέγει ο καθείς «εγώ»; όταν αγωνιστεί μόνος του και φκιάσει
ή χαλάσει, να λέγει «εγώ»· όταν όμως αγωνίζονται πολλοί και φκιάνουν,

gpg key URL: http://members.hellug.gr/sng/gpg-kde-el.html