USB recovery

Harris Kosmidhs hkosmidi at laboratorium.gr
Mon Aug 6 22:47:04 EEST 2007

Έχω ένα πρόβλημα στο οποίο θέλω μια άμεση λύση αν είναι δυνατόν καθώς
δεν αφορά ακριβώς εμένα.

Έβαλα στο linux μου το FAT usb flash ενός φίλου. Εκεί που έγραφε ΙΣΩΣ
επειδή δεν είχε χώρο στο device μου έβγαλε μύνημα ότι δεν μπορεί να
γράψει άλλο. Αλλά αυτό που παρατήρησα είναι ότι το flash δεν
αναγνωρίζονταν. Το εβγαλα, το έβαλα, τίποτα!

Μπήκα σε win. Λεει δεν είναι formated. Βρήκα ενα κειμενάκι κάποιου που
έκανε recovery το partition table ενος usb δισκου, αλλά δε μου δούλεψε
ακριβώς.

η ιδέα είναι ότι παίρνεις με dd ενα image του δίσκου (το οποίο και έχω
κάνει). Φτιάχνεις με dd ένα zero-filled image του ίδιου μεγέθους. Και
προσπαθείς να αντιγράψεις στο νέο image το κατεστραμένο χωρίς να
αντιγράψεις το boot sector. Έπειτα το image μπορείς θεωρητικά να το
κάνεις mount σαν device.

Καταρχήν να πω ότι βρήκα ένα demo utility σε windows το οποίο αναγνώρισε
επιτυχώς τα data αλλά φυσικα δεν μπορεί να τα αποθηκεύσει....

Με dd και λοιπά unix-o-προγράμματα μπορεί να γίνει κάτι; Καμία βοήθεια;

ΥΓ: ο φίλος μου είχε πάνω data που δούλευε τον τελευταίο μήνα και
αντιλαμβάνεστε τι φρίκη έχει φάει....