cronjob not running

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Sun Apr 29 05:22:17 EEST 2007

On 2007-04-28 00:11, Harris Kosmidhs <hkosmidi at softnet.tuc.gr> wrote:

> Μήπως είναι κομμάτι υπερβολικό; !!

Μπα.  Είναι εκπληκτικό πόσο καιρό μπορεί να ζήσει ένα "quick n' dirty
hack", οπότε καλύτερα να είναι από τώρα όσο πιο 'extensible' γίνεται.

> Και σε σχέση με το πρόβλημά μου. Αν το rdiff-backup ΔΕΝ ήταν στο PATH δε
> θα έπρεπε να στέλνει κανένα mail με λάθη;;

Θεωρητικά τότε θά 'πρεπε το cron να στέλνει ένα email με τα μηνύματα του
'stderr', και μέσα σε αυτά θα περίμενα να δω κάτι σαν:

  rdiff-backup: command not found

Αν αυτό δε γίνεται καθόλου, τότε ή το cron δεν τρέχει ποτέ το
συγκεκριμένο job, ή το MTA δεν στέλνει ποτέ το email.  Τα logs του crond
και του Sendmail/qmail/Postfix/whatever MTA έχεις τι λένε γι αυτό?