Xwris hxo sto Ubuntu 7.04

Charalampos Saperas el01034 at central.ntua.gr
Sat Apr 28 13:54:17 EEST 2007

Smokejohn wrote:
> Kalhspera. Exw problhma me to Ubuntu to opoio egkatesthsa sto laptop
> mou. Den paizei ka8olou hxo. To idio problhma eixa kai me to 6.10 to
> opoio egkatesthsa prin apo 2 meres. Eriksa mia matia sto Internet kai
> uparxoun polla atoma me paromoio problhma. Den ebgala akrh omws. To
> laptop mou einai ena turbo-x uranus duo II. Foraei karta hxou Intel
> High Definition Audio (Realtek ALC 260). An boreite na mou peite ti na
> kanw me swzete giati einai polu spastiko na mhn exeis hxo.

Rikse mia matia sto Comprehensive Sound Problem Solutions Guide poy
brisketai
kai
http://doc.gwos.org/index.php/Comprehensive_Sound_Problems_Solutions_Guide

Episis isws boithisei kai to parakato pou to brika sto
http://weichen.wordpress.com/2007/04/23/upgrade-to-ubuntu-feisty-solve-some-problems/

Type “gnome-volume-control” in the terminal

“Edit” -> “Preference”, check “Headphone Jack Sense” and “Line Jack Sense”.

Goto “Switch” tab, Uncheck both of them. Then you will hear a “dong”
sound, and the sound is back!