Re: Περίεργος ήχος στον σκληρό κατά το shatdown

Smokejohn smokejohn at gmail.com
Fri Apr 27 16:57:24 EEST 2007

Και εγώ αυτό πιστεύω αδερφέ ότι ο ήχος ακούγεται εξαιτίας της
επιστροφής της καιφαλής στο parking position. Το όλο θέμα είναι ότι ο
ήχος ακούγεται όχι όταν κλείνω βίαια το pc με το κουμπί power
off(βασικά δεν το έχω δοκιμάσει) αλλά όταν κάνω κανονικό τερματισμό
είτε πατώντας μια φορα το power off είτε μέσα από το αντίστοιχο μενού
του gnome.Υπενθυμίζω πως αυτό δεν γίνεται στα windows....Ευχαριστώ
πάντως για την πολύτιμη βοήθεια

--
Smokejohn