Περίεργος ήχος στον σκληρό κατά το shutdown

Nikos Tsagarakis godaemon at gmail.com
Fri Apr 27 16:39:03 EEST 2007

Jimmy Angelakos wrote:
> Λοιπόν για να τελειώνει αυτή η μ*λ*κία, και γιατί δε μπορώ να βλέπω τη
> λέξη SHATdown στο subject line (κατωχέσιμο) εμένα όλοι μου οι σκληροί
> ΠΑΝΤΑ στο shutdown (κορέκτ) έκαναν ΚΛΑΚ! Ούτε έχασα ποτέ δεδομένα ούτε
> έβριζα τους linux developers που μου χάλασαν την ημέρα μου επειδή το
> πάρκινγκ της κεφαλής κάνει ΚΛΑΚ.
>

> Μήτσος

Θα συμφωνήσω και θα επαυξήσω .......
Απλά κάνε ρεκομπαιλ τον πυρήνα με τα options

ATA_DEBUG και ATA_VERBOSE_DEBUG ατσεκάριστα τα οποία μπορεί
 να τα έχουν αφήσει στους πυρήνες που έρχονται μαζί με την
διανομή ανοιχτά για να μπορείς να καταλάβεις τι αν κάτι πάει
 άσχημα με τους σκληρούς σου. kai tote mporei na apalaxtheis apo to enoxlitiko gia esena glank
prosoxh einai glank....