Re: Περίεργος ήχος στον σκληρό κατά το shatdown

I. Soumpasis nono.231 at gmail.com
Fri Apr 27 15:19:19 EEST 2007

Στις 27/4/2007, Giorgos Keramidas <keramida at ceid.upatras.gr> έγραψε:

> Δε λέω πως δε μπορεί να είναι bug του Linux το συγκεκριμένο πρόβλημα που
> περιγράφει ο αρχικός poster.  Απλά δεν είμαι σίγουρος αν μπορούμε τόσο
> «τυφλά» να πούμε ότι η συμπεριφορά των Windows είναι η σωστή και του
> Linux είναι η λάθος :-/
>
> Αν μιλάμε για το ίδιο πρόβλημα με τον αρχικό poster το θέμα δεν είναι
windows / linux, αλλά σε ότι αφορά τον πυρήνα του feisty που αν δεν κάνω
λάθος είναι ο ίδιος με το debian 4.0.  Διότι σε σχέση με προηγουμενους
πυρήνες (2.15, 2.17 - από dapper & edgy) δεν υπήρχε το "πρόβλημα". Ο δίσκος
στο λαπτοπ (με το θόρυβο) είναι sda ενώ στο desktop (χωρίς το πρόβλημα hda).
Οι ρυθμίσεις με τους προηγούμενους πυρήνες είναι οι ίδιες (υποτίθεται) καθώς
έχει γίνει αναβάθμιση χωρίς προβλήματα.

Αν θέλει ο αρχικός poster να κάνει μία δοκιμή με κάποιο διανομή με άλλο
πυρήνα (προηγούμενο).

Ηλίας