Περίεργος ήχος στον σκληρό κατά το shatdown

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Fri Apr 27 14:44:08 EEST 2007

On 2007-04-27 11:42, rouvas at di.uoa.gr wrote:
> 4) Μπορεί να διασκεδάζουμε με τα Winblows, αλλά όπως και οι τύποι που
> γράφουν τα αντίστοιχα πράγματα στον linux-kernel δεν είναι ανόητοι, το
> ίδιο ισχύει και για τους συναδέλφους τους στη Micro$oft (χώρια που
> έχουν καλύτερη επικοινωνία με τους διαφόρους κατασκευαστές hardware
> απ' ότι οι υπόλοιποι). Εκτιμώ, ότι η διακοπή λειτουργίας του σκληρού
> δίσκου είναι πολύ base πράγμα για να γίνεται, ορθά, με πολλούς
> τρόπους. Τα δύο λειτουργικά θα πρέπει να εμφανίζουν όμοια συμπεριφορά
> σε αυτόν τομέα.

Το επιχείρημα 'μα δε μπορεί, στη Microsoft δουλεύει, θα ξέρει τι κάνει'
δυστυχώς δεν είναι ιδιαίτερα καλό όμως.

Το Linux εκμεταλλεύεται καλύτερα τον εγγενή παραλληλισμό που υπάρχει στο
μοντέρνο hardware, τουλάχιστον από το 1993, ας πούμε.  Η εμπιστοσύνη, ας
πούμε, που θα βρεις σε μια λίστα Linux στους προγραμματιστές που δε
έφτιαξαν το λειτουργικό που παγώνει ακόμα και σήμερα όταν κάνεις format
σε μια δισκέττα (την ώρα που το Linux τη γράφει στα παλιά του τα
παπούτσια και συνεχίζει απτόητο), είναι περίπου 1.0E-126%.

Δε λέω πως δε μπορεί να είναι bug του Linux το συγκεκριμένο πρόβλημα που
περιγράφει ο αρχικός poster.  Απλά δεν είμαι σίγουρος αν μπορούμε τόσο
«τυφλά» να πούμε ότι η συμπεριφορά των Windows είναι η σωστή και του
Linux είναι η λάθος :-/