Re: Περίεργος ήχος στον σκληρό κατά το shatdown

Nick Demou ndemou at gmail.com
Fri Apr 27 10:02:24 EEST 2007

On 4/26/07, Smokejohn <smokejohn at gmail.com> wrote:
> Καλησπέρα....Μου συμβαίνει το εξής περίεργο με τον σκληρό δίσκο. Τη
> στιγμή που σβήνει ο υπολογιστής ακούγεται ένα περίεργο "κλικ" από το
> σκληρό. Φαντάζομαι θα έχει σχέση με "ακίδα" ανάγνωσης(ή όπως λέγεται)

*μάλλον* είναι απλά ο ήχος της κεφαλής που επιστρέφει στην parking position.

> [...] Φοβάμαι μονάχα μη
> χτυπήσει ο δίσκος και τρέχω και δε φτάνω.

ο φόβος είναι καλό πράγμα γιατί σε κάνει να σκέφτεσαι το backup

> Τέλος να σημειώσω πως για να
> μην γίνεται αυτό αντί να τερματίσω από λίνουξ κάνω επανεκκίνηση(όπου
> δεν ακούγεται ήχος) κα μετά τερματισμό από windows.

μπορείς πάντα να κλήσεις "ξερά" το pc όσο διατρέχει τις αρχικές οθόνες
του bios ή όσο περιμένει στο grub menu (είτε απο το διακόπτη αν έχεις
είτε πατώντας 4sec το power button)

ΥΓ όσο για τα σενάρια που λένε πως κάτι κάνει στραβά το linux:
μπααααα. Η πιθανότητα το firmware των δίσκων να σε αφήνει να τον
χαλάσεις εύκολα είναι 1% και η πιθανότητα οι τύποι που γράφουν τον
κώδικα στο linux να είναι τόσο βλάκες είναι 0.1%. Οπότε συνολικά έχεις
0.01% πιθανότητα να έχει πάει κάτι στραβά στο shutdown του feisty. Τα
νούμερα ενδεικτικά αλλά you got the meaning