Re: Περίεργος ήχος στον σκληρό κατά το shatdown

I. Soumpasis nono.231 at gmail.com
Thu Apr 26 22:28:19 EEST 2007

Στις 26/4/2007, Smokejohn <smokejohn at gmail.com> έγραψε:

> Καλησπέρα....Μου συμβαίνει το εξής περίεργο με τον σκληρό δίσκο. Τη
> στιγμή που σβήνει ο υπολογιστής ακούγεται ένα περίεργο "κλικ" από το
> σκληρό. Φαντάζομαι θα έχει σχέση με "ακίδα" ανάγνωσης(ή όπως λέγεται)
> του σκληρού. Το παράξενο είναι ότι όταν κάνω τερματισμό από windows
> αυτός ο ηψος δεν ακούγεται... Μονάχα όταν τερματίζω από λίνουξ. Μου
> φαίνεται πολύ περίεργο και είπα να σας το αναφέρω. Φοβάμαι μονάχα μη
> χτυπήσει ο δίσκος και τρέχω και δε φτάνω. Τέλος να σημειώσω πως για να
> μην γίνεται αυτό αντί να τερματίσω από λίνουξ κάνω επανεκκίνηση(όπου
> [...]

Το έχω παρατηρήσει και εγώ μετά από το upgrade στο feisty(7.04). Ουσιαστικά
ο ήχος αυτός ακούγεται αν κάνεις shutdown από το κουμπί (Κανα δυο φόρες που
το έκανα παλιά γιατί είχε κολλήσει). Με τις προηγούμενες δύο εκδόσεις δεν
υπήρχε πρόβλημα. Μάτωνει η ψυχή μου όταν το ακούω να κλείνει έτσι άγαρμπα,
και κάτι μου λέει ότι δεν είναι καλό και δεν κλείνει σωστά. Έχω ένα χρόνο
στο laptop το  ubuntu και ποτέ δεν έκλεινε έτσι. Μόλις έβαλα το feisty
άρχισε να τραγουδάει. Με το desktop δεν ακούω κάτι περίεργο. Νομίζω ότι κάτι
έχει αλλάξει στο feisty. Δυστυχώς, δεν ξέρω ούτε καν πως να το περιγράψω για
να το αναφέρω σαν bug.

Ηλίας