Περίεργος ήχος στον σκληρό κατά το shatdown

Smokejohn smokejohn at gmail.com
Thu Apr 26 21:57:07 EEST 2007

Καλησπέρα....Μου συμβαίνει το εξής περίεργο με τον σκληρό δίσκο. Τη
στιγμή που σβήνει ο υπολογιστής ακούγεται ένα περίεργο "κλικ" από το
σκληρό. Φαντάζομαι θα έχει σχέση με "ακίδα" ανάγνωσης(ή όπως λέγεται)
του σκληρού. Το παράξενο είναι ότι όταν κάνω τερματισμό από windows
αυτός ο ηψος δεν ακούγεται... Μονάχα όταν τερματίζω από λίνουξ. Μου
φαίνεται πολύ περίεργο και είπα να σας το αναφέρω. Φοβάμαι μονάχα μη
χτυπήσει ο δίσκος και τρέχω και δε φτάνω. Τέλος να σημειώσω πως για να
μην γίνεται αυτό αντί να τερματίσω από λίνουξ κάνω επανεκκίνηση(όπου
δεν ακούγεται ήχος) κα μετά τερματισμό από windows.
Είμαι ο ίδιοσ που είχε πρόβλημα με τον ήχο στο ubuntu. Για το ίδιο
λάπτοπ μιλάμε (turbo-x).

Υ.Γ Πάντως αυτό με τον ήχο δεν το κοίταξα ακόμα διότι δεν είχα χρόνο.
Αλλά από μια γρήγορη ματιά είδα ότι έχω ήδη τον ALSA driver που
προτείνουν στο ubuntu forums. Επίσης δεν μου άρεσε η λύση γιατί δε 8α
έχω μικρόφωνο για να μιλάω με skype

Thanx anyway

--
Smokejohn