sound problem se suse10.1

Zisis zissis_k2 at yahoo.gr
Thu Apr 26 20:57:10 EEST 2007

Καλησπέρα. Εχω suse10.1 και έχω πρόβλημα με τον ήχο. Εχω κάρτα ήχου ενσωματωμένη στη μητρικη η οποία είναι της NVIDIA. Προσπαθώ να εγκαταστήσω τον driver που είχε μαζί με το CD της μητρικής, αλλα δεν μπορώ. Μπορεί να βοηθήσει κάποιος μήπως?
Κάπου άκουσα οτι πρέπει disable ενα module. Ξέρεις κανείς πως μπορώ να κάνω disable?
Ευχαριστώ προκαταβολικά

zissis_k2

 Χρησιμοποιείτε Yahoo!
 Βαρεθήκατε τα ενοχλητικά μηνύ ματα (spam); Το Yahoo! Mail διαθέτει την καλύτερη δυνατή προστασία κατά των ενοχλητικών μηνυμάτων
 http://login.yahoo.com/config/mail?.intl=gr