RAID

Nick Demou ndemou at gmail.com
Thu Apr 26 19:04:14 EEST 2007

On 4/26/07, Antonis Christofides <anthony at itia.ntua.gr> wrote:
> Λοιπόν, έφτιαξα ένα RAID5 με τρεις δίσκους IDE, hdb, hdc, hdd (ναι,
> κατάλαβα ότι αυτό δεν είναι σωστό, αλλά θα παίξω έτσι για λίγες μέρες
> μέχρι να βάλω κανέναν έξτρα ide controller), 320 GB έκαστος.  Το
> έφτιαξα έτσι:
>
> mdadm --create /dev/md0 --level=5 --raid-devices=3 /dev/hd[bcd]
>
> (παρεμπιπτόντως, αφού το φτιάξω, πώς μπορώ να το «σβήσω», να το
> delete, να μην υπάρχει, να είναι σαν να μην το έφτιαξα ποτέ;)

χα!χα! εγώ σε αυτό το σημείο έφαγα 1-2 ώρες την πρώτη φορά γιατί δεν
έκανα το 2ο βήμα από αυτά:
α) πρέπει να κάνεις remove το κάθε hdb,c,d απο το array με ένα mdadm
--delete/remove/detach ή κάπως έτσι
β) μετά να σβήσεις το superblock που αναφέρει ότι το εν λόγο partition
είναι μέλος ενός RAID array απο το κάθε ένα hdb,c,d με ένα mdadm
--removesuperblock ή zerosuperblock ή κάπως έτσι (θα τα βρεις εύκολα
με man mdadm)

> Του λέω τώρα
>
> [...]
>       [>....................]  recovery =  0.0% (203248/312571136)
> finish=742.6min speed=7008K/sec
>
> [...]
>
> Και το πρόβλημα είναι ότι κάνει πολλή ώρα να γράψει τα inode tables.
> [...]
wild guess: μήπως να περιμένεις να τελειώσει το recovery πρώτα? (όχι
ότι καταλαβαίνω γιατί κάνει recovery σε άδεια partitions αλλά και σε
μένα που το είχα κάνει από το debain installation για να προχωρήσει
στην εγκατάσταση έκανε ακριβώς το ίδιο:ταυτόχρονα με την εγκατάσταση
έκανε και recovery)