Μαζική μετονομασία αρχείων/ πρόβλημα με το ποντίκι/κινέζικα

Headbanger gdheadbanger at gmail.com
Mon Apr 23 21:52:26 EEST 2007

λοιπόν , περνώντας σε ubuntu 7.04 και γω, να πω πως έμεινα πολύ
ικανοποιημένος , αλλά αντιμετοπίζω τα εξής 3 προβληματάκια:
Α)
παίδες έχω το εξής σπαστικό πρόβλημα

ας μιλήσουμε σαν μαθηματικοι,
έστω ότι έχω 60 αρχεία με καταληξη kati.rar.html
και θέλω να τα μετονομάσω σε kati.rar , να σβήσω δλδ το τελευταίο πρόθεμα
στα αρχεία ενός καταλόγου.υπάρχει τέτοια εντολή/πρόγραμμα? γιατί θα με
έβγαζε από πολύ κόπο, μετονομάζοντας τα 1-1

φανταστήτε τώρα ότι τα αρχεία δεν είναι 60 αλλά 500+..
B)
έχω σαν ποντίκι το g5 της εταιρείας logitech, αυτό που θέλω να πετύχω είναι
να θέσω το πλήκτρο 4 (αυτό που είναι στα πλάγια) να πηγαίνει πίσω, τόσο στον
nautilous όσο και στον firefox, όπως ακριβώς και στα παράθυρα, γιατί θεωρώ
την λειτουργία αυτή πολύ ευχρηστη.
Γ)
ένα άλλο που παρατήρησα εγκαθηστώντας το amarok(συμβαίνει και στο xmms)
είναι ότι οι τίτλοι των τραγουδιών μου που είναι με ελληνικά εμφανίζονται με
κινέζικα.όχι στον file browser(πχ nautilous) αλλά στην playlist της
εφαρμογής.τι έγινε δεν υποστηρίζουν ?η μήπως κάνω εγώ κάτι λάθος?

Ευχαριστώ προκαταβολικά
Απόστολος Π.
--
We even managed to type faster than we can write...