Debian 4.0r0 ή Uduntu 7.04

Blekos Ilias ilias at blekos.com
Mon Apr 23 17:56:14 EEST 2007

On Sunday 22 April 2007 13:49:30 Manolis Kiagias wrote:

> Χρησιμοποιώ και τα τρία (Debian, Ubuntu, Fedora) και το καθένα έχει τα
> δυνατά του σημεία και τις αδυναμίες του.
>
> - Το Fedora δεν έχει έτοιμους restricted drivers που έχει το ubuntu. Από
> την άλλη όμως αυτό σου δίνει παραπάνω ελευθερία. Μπορείς να βρεις kernel
> modules σε ανεπίσημα repositories και όταν αποκτήσεις επιπλέον γνώση
> μπορείς να κάνεις compile από sources (π.χ. madwifi driver για atheros
> ασύρματη κάρτα). Έτσι ξέρεις ανά πάσα στιγμή τι ακριβώς έχεις στο
> σύστημα σου ( αφού μόνο εσύ τα έχεις βάλει) και μπορείς να το
> [...]

Hrisimopoiw to K(ubuntu) edw kai 3eis ekdoseis. Pisteuw oti einai i pio eukoli
lisi xwris auto na meiwnei tin aksia tou. H koinotita tou einai arketa dinati
kai sigouras boreis na kaneis to kati parapanw. Apo pisw "krivetai" mia
Canonical pou to stirizei averta. Para ta diafora tyxaia problimata (distixw
mou exei tuxei ena) einai mia distro pou tha sou epitrepsei na ksexaseis ta
windows, i an mi ti alla na perioriseis ti xrisi tous se megalo vathmo.
Exw egatestimeno to (K)ubuntu (dil. kai KDE & GNOME) se ena laptop vgn-sz3xp!
Einai men dual boot, alla sta windows bainw vasika gia na sighroniso to
kinito mou... Ax, to katarameno to sync...

tc