Problimata emacs

Antonis Christofides anthony at itia.ntua.gr
Sun Apr 22 23:24:21 EEST 2007

Γεια,

Ο emacs (X11) δεν έχει ωραία fonts.  Πατάω στο μενού options, set
font/fontset και μου βγάνει κάποιες επιλογές με τις οποίες φτιάχνονται
κάπως τα πράγματα, αλλά πάλι δεν φτάνει την ποιότητα που έχει το font
του gnome-terminal.  Βέβαια το τελευταίο είναι true-type κι έχει
anti-aliasing και δε συμμαζεύεται.  Υποστηρίζει τέτοια ωραία fontάκια
ο emacs;  Αν ναι, μπορείτε να με βοηθήσετε να το ενεργοποιήσω χωρίς να
διαβάσω πάνω από 17500 σελίδες manual;

Δεύτερον, επειδή συγχρονίζω μεταξύ σπιτιού-μαγαζιού τη directory
~/sync (με το unison, είναι πολύ δυνατό πρόγραμμα, aptitude install
unison-gtk), είχα κάνει το ~/.emacs να είναι symlink στο
~/sync/appdata/emacs/emacs.  Πλην όμως απ' ό,τι έχω καταλάβει ο emacs
ενίοτε σβήνει το symlink και αντικαθιστά το αρχείο.  Για να μην έχω
πρόβλημα, άλλαξα τακτική και αντί να είναι symlink είναι πλέον απλό
αρχείο που έχει μέσα μόνο τη γραμμή

   (load "/home/anthony/sync/appdata/emacs/emacs")

το οποίο όμως έχει το πρόβλημα πως όταν ο emacs πάει και γράφει εκεί
μέσα (π.χ. με Μ-x customize), τότε το customization γράφεται φυσικά στο
~/.emacs αντί εκεί που θέλω.  Τι μπορώ να κάνω;