RAID

V13 v13 at priest.com
Sun Apr 22 18:30:58 EEST 2007

On Sunday 22 April 2007 16:38, basilis wrote:
> Antonis Christofides wrote:
> > Αν θελήσω να αυξήσω τη χωρητικότητα ενός RAID 5 array, προσθέτω απλά
> > κι άλλους δίσκους;
>
> Λογικά ναι (και λέω "λογικά", γιατί δεν έχω κάνει κάτι τέτοιο ποτέ).

[...]
> Mε mdadm --manage -add κάνεις *hotadd* καινούρια devices στο array, άρα
> αυξάνεις το μέγεθος.

  Oxi akribos. Hotadd kaneis otan exei problima enas diskos, opote ton
ksyloneis. Otan baleis enan kainoyrio sth thesh toy ton kaneis 'hotadd'.
Epeisis me hotadd bazeis spare diskoys se raid5 array.

  Ayto poy mallon theleis (kai den to exo dokimasei) einai to GROW:

GROW MODE
       The  GROW  mode  is  used  for changing the size or shape of an
       active array.  For this to work, the kernel  must  support  the
       necessary change.  Various types of growth are being added dur-
       ing 2.6 development, including restructuring a raid5  array  to
       have more active devices.

  Koitakse to sxetiko meros sto man toy mdadm.

  Sth synexeia tha prepei na mporeis na kaneis resize kai to filesystem poy
exeis mesa, ektos kai an xrhsimopoieis mdp kai speveis na ftiakseis apla ena
neo partition.

> tsapi
<<V13>>