versioning of webpage

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Thu Apr 19 14:48:26 EEST 2007

On 2007-04-19 12:34, Harris Kosmidhs <hkosmidi at softnet.tuc.gr> wrote:
> Και εγώ αν και δουλεύω μόνος μου στα web projects χρησιμοποιώ συνέχεια
> svn κυρίως για να μπορώ
>
> 1) να έχω ιστορικό αλλαγών
> 2) να μπορώ να τα δουλεύω είτε απο τη δουλειά, είτε απο το σπίτι. (αν
> και πολλές φορές ξεχνάω το svn commit!)
>
> το μόνο πρόβλημα είναι ότι το working copy που δουλεύεις δε μπορείς να
> το "πετάξεις" απΆ ευθείας στον FTP server καθώς μέσα στα subdirs έχει
> τα .svn
>
> Τώρα θέλω να βρώ ρόνο να διαβάσω πως γίνεται το branching. Δηαλδή
> -διορθώστε με αν δεν έχω καταλάβει σωστά- αν θέλω να κάνω μια
> [...]

Το branching & merging στο Subversion είναι λίγο για πέταμα.

Υπάρχουν πιο ωραία εργαλεία, που μπορούν να δουλέψουν με Subversion ως
"storage backend", και έχουν πιο ωραίο merge support, π.χ. με features
όπως:

  - local branching

  - incremental merging & merge tracking

Ένα από αυτά τα ωραία εργαλεία είναι το SVK[1], του οποίου βασικός
developer είναι ο Chia-Liang Kao -- ένας από τους FreeBSD developers.

[1] http://svk.bestpractical.com/view/HomePage

Αν θέλεις ακόμα καλύτερο merge & branching support, μπορείς να
χρησιμοποιήσεις κάποιο από τα «distributed SCM»[2,3].

[2] http://en.wikipedia.org/wiki/Distributed_revision_control
[3] http://www.dwheeler.com/essays/scm.html

Η δική μου σειρά προτίμησης (αυτή τη βδομάδα :P) είναι:

  Mercurial, http://www.selenic.com/mercurial/

  Git, http://git.or.cz/

  Bazaar, http://bazaar-vcs.org/

Σε αυτά τα SCM συστήματα, το branching & merge support είναι κλάσεις
ανώτερο από το CVS και το Subversion.