versioning of webpage

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Thu Apr 19 14:29:28 EEST 2007

On 2007-04-19 10:43, George Iordanou <george at iordanou.org> wrote:

> Η μαλακία της υπόθεσης είναι ότι τα paths βρίσκονται μέσα στο
> mysql database (wordpress), και όχι στον κώδικα.  Αυτό που λες
> θα ήταν καλό αν τα paths καθορίζονταν από τον κώδικα έτσι;

> Κι εγώ SVN ψηφίζω, [...]

Εγώ ψηφίζω Mercurial[1] αντί για SVN, αλλά είμαι προκατειλλημένος,
επειδή το Mercurial δεν είναι 80 C libraries με 8192 APIs και μπορώ να
διαβάσω τον κώδικά του και να παρακολουθώ πως δουλεύει πιο άνετα.

[1] http://www.selenic.com/mercurial/

( Από την άλλη, ένα SCM όπως το Mercurial, το Git, ή το Bazaar είναι
«κατανεμημένο» και ο τρόπος που δουλεύει μπορεί να φανεί απίστευτα
τρελός σε κάποιον που χρησιμοποιεί το Subversion σαν «ένα CVS που είναι
πολύ καλύτερο από το CVS». )

> αλλά δεν μπορώ να κάνω την αλλαγή και να είναι προσβάσιμο αμέσως χωρίς
> svn commit

Ίσως να είναι καλή ιδέα να μην είναι προσβάσιμη η αλλαγή αμέσως.

Ελαφρώς «τρελή» ιδέα:

  Όταν τα pathnames είναι 'hardcoded' σε μια database, ίσως μια «βολική»
  λύση είναι κάτι σαν "chroot/jail" με ένα κλώνο της MySQL για test.

  Ετσι μπορείς στο laptop σου να τρέχεις test με ένα σχετικά πρόσφατο
  dump της MySQL που έχει το production σύστημα, σε ένα
  chroot/jail/vmware/xen, με τα ίδια ακριβώς pathnames που θα έχει η
  MySQL στο production σύστημα.