RAID

Antonis Christofides anthony at itia.ntua.gr
Thu Apr 19 12:34:31 EEST 2007

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις.  Δυο ερωτησούλες ακόμα:

Αν θελήσω να αυξήσω τη χωρητικότητα ενός RAID 5 array, προσθέτω απλά
κι άλλους δίσκους;  Μετά μπορώ, ας πούμε, να μεγαλώσω το μέγεθος του
partition που βρίσκεται πάνω στο μεγαλωμένο «δίσκο»;  Να βάλω LVM πάνω
στο RAID, ή δεν είναι καλό;  (Θέλω να έχω ένα τεράστιο partition που
να μεγαλώνει όταν προσθέτω δίσκους.)

Επίσης, αυτό το filesystem θα γίνει μεγάλο, θα φτάσει του χρόνου ή του
παραχρόνου το 1 TB ή και παραπάνω.  Βαστάει το ext3;  Ή να βάλω
καλύτερα xfs;  Δεν υπάρχει θέμα performance εδώ, και το ext3 μ' αρέσει
λόγω αξιοπιστίας (κάνει journal τα πάντα, όχι μόνο τα metadata).