Φέρνοντας το Ubuntu στα μέτρα μου. (help)

basilis bts at the.forthnet.gr
Tue Apr 17 23:00:28 EEST 2007

Smokejohn wrote:

 > Utorrent,

Azureus. Σίγουρα όχι τόσο ελαφρύ όσο το πανάλαφρο μtorrent, αλλά με πολύ
περισσότερες δυνατότητες. Ειδικά αν μπαίνεις σε private trackers θα
εκτιμήσεις αφάνταστα τα queuing και seeding rules που έχει.

 > MSN Messenger (κυρίως αυτό θέλω γιατί δεν μπορώ να συνηθίσω το Gaim.
 > Έχω βολευτεί με τον msn οπότε θα τον πάρω μαζί μου.)

Τι να σου πω.. Πρώτα βγαίνει η ψυχή και μετά βγαίνει το χούι, λένε.. Εγώ
προσωπικά με το gimp έχω καταβολευτεί. Anyway, με το συγκεκριμένο
πρόβλημα δεν μπορώ να σε βοηθήσω.

 > Emule,

mldonkey βεβαίως, βεβαίως!!!

Δες στο www.linux.gr

 > DC++,

linuxdcpp

 > Subtitle Workshop,
 > ConvertXtoDVD

Γι αυτά δεν ξέρω τίποτα. Αν βγάλεις άκρη με δαύτα, γράψε τίποτα σχετικό
εδώ μέσα..

 > Για να μην ξεχαστώ ορίστε τη φοράει το pc: P4 3Ghz, 1024mb ram, Nvidia
 > Gforce fx 5200 kai mai sundesh dsl pou me exei swsei

Βάλε beryl (3d desktop). Θα πάθεις την πλάκα σου! ;-)

--

tsapi
basgkt33 at 33gmail.com
Remove 33s to email